Prehranska dopolnila za hujšanje? Ne, hvala! ?>

Prehranska dopolnila za hujšanje? Ne, hvala!

Na policah raznovrstnih trgovin lahko opazimo veliko število prehranskih dopolnil za vse mogoče zadeve, tudi za hujšanje. Ko si želimo na primer shujšati, pogosto posegamo ravno po takih izdelkih, toda kaj kmalu lahko ugotovimo, da ni pravega učinka, saj so dopolnila vse, kar smo pripravljeni storiti za to, da bi izgubili nekaj kilogramov.

Tudi strokovnjaki nam jih po večini odsvetujejo, saj raziskave kažejo, da je večina prehranskih dopolnil za hujšanje povsem neuporabnih, poleg tega lahko škodujejo tudi našemu zdravju. Zato je takšnim izdelkom bolje reči ne ter se posluževati drugih načinov, ki so preverjeno zdravi in pozitivno vplivajo na naše zdravje ter življenje nasploh.

Ne kupujmo mačka v žaklju

Ko kupimo prehransko dopolnilo, ki naj bi bilo namenjeno hujšanju, imamo v glavi samo to, da bomo čim prej pričeli z jemanjem teh dopolnil ter nestrpno čakali na želene rezultate. Pri tem pozabljamo na največje bistvo, to je pogledati na embalažo ter se ustaviti ob zapisanih sestavinah. V resnici smo kupili mačka v žaklju, saj niti ne vemo, kaj točno bomo zaužili. Četudi smo vendarle pozorni na vse sestavine, ne vemo, ali so nam proizvajalci morda kaj prikrili.

Namesto prehranskih dopolnil vprašljivega izvora raje uživajmo živila, za katere vemo, kaj točno so in kje so bila pridelana. S tem mislimo na konkretno hrano, na primer na zelenjavo, sadje, na vse vrste beljakovin in podobno.

Raziskave povedo svoje

Čeprav nekateri še vedno ne verjamejo, da prehranska dopolnila niso dobra rešitev, včasih celo zelo slaba, in še kar naprej pridno posegajo po njih, raziskave vedno bolj kažejo na to, da tega ne bi smeli početi.

Mogoče bi bilo dobro, da ljudje, ki posegajo po njih, preberejo nekaj literature na to temo. Verjetno bodo šele na podlagi znanstvenih utemeljitev prišli do spoznanja, da se je bolje obračati na druge stvari, ki so zdrave in preverjene.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja